Kontakt
Godziny pracy:
Serwis: Pn - Pt 7:00 - 17:00, Sob. 7:00 - 13:00
Części zamienne : Pn - Pt 7:00 - 17:00, Sob. 7:00 - 13:00
Diagnostyka: Pn - Pt 7:00 - 18:00, Sob. 7:00-14:00
Sprzedaż samochodów: Pn - Pt 8:00 - 16:00, Sob. nieczynne
Pomoc drogowa: 24 godziny na dobę, każdego dnia tygodnia
Poniżej przedstawiamy spis numerów wewnętrznych centrali (18) 443 23 66, a także adresów skrzynek pocztowych dla każdej komórki organizacyjnej w obrębie firmy MOTO SOWA
Nazwa komórki | Numer wewnętrzny | Adres skrzynki pocztowej |
Pomoc drogowa | 1 | pomocdrogowa@motosowa.pl |
Sprzedaż samochodów | 2 | salon@motosowa.pl |
Diagnostyka | 3 | serwis@motosowa.pl |
Serwis | 4 | serwis@motosowa.pl |
Części zamienne (oryginalne i zamienniki) |
5 | czesci@motosowa.pl |
Naprawy blacharsko-lakiernicze | 6 | blachlak@motosowa.pl (naprawy blacharsko-lakiernicze - ogólnie) likwidacjaszkod@motosowa.pl (naprawy uszkodzeń powstałych w wyniku szkody komunikacyjnej) |
Ubezpieczenia | 7 | ubezpieczenia.sowa@gmail.com |
Księgowość | 8 | finanse@motosowa.pl |
Połączenie z konsultantem | 9 |
Wszystkie wyżej wymienione numery obowiązują:
- od poniedziałku do piątku - w godzinach 800 - 1700,
- w soboty - w godzinach 800 - 1400.
W pozostałych terminach wybór zostaje ograniczony do numerów: 1 oraz 9.
KLAUZULA INFORMACJA O POLITYCE PRYWATNOŚCI/ PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
1 − Dane osobowe dostarczone przez klienta stacji dealerskiej, które dotyczą relacji handlowych, negocjacji poprzedzających zawarcie umowy oraz związanych z realizacją umowy (zwanych dalej “Danymi”) będą przetwarzane w następujących celach:
-
celach ściśle związanych z realizacją umowy sprzedaży, które mają kluczowe znaczenie dla zarządzania relacjami z klientem i wynikają z wymogów prawnych (np. zasady księgowości i prawo podatkowe), do których sprzedawca musi się stosować. W odniesieniu do tych celów sprzedawca działa jako administrator przetwarzania danych;
-
celach ściśle związanych ze stosunkiem umownym pomiędzy klientem a FCA Italy S.p.A. (zwanym dalej “FCA”). W szczególności FCA będzie przetwarzać Dane jako administrator danych w celu spełnienia zobowiązań wynikających z umowy oraz wymogów prawnych dotyczących gwarancji, bezpieczeństwa produktów (np. akcje nawrotowe); w celu przeprowadzania audytów stacji dealerskiej; w celu udzielenia klientowi odpowiedzi oraz spełnienia wszelkich żądań klienta; w celu przeprowadzenia badania zadowolenia klienta w zakresie jakości produktów i usług FCA zgodnie z uzasadnionym interesem FCA;
-
za zgodą klienta, wysyłanie informacji handlowych jak również reklam dotyczących produktów i usług stacji dealerskiej oraz prowadzenie badań rynkowych (“Marketing”);
-
za zgodą klienta, wysyłanie informacji handlowych jak również reklamowanie produktów i usług FCA lub prowadzenie badań rynkowych (“Marketing”);
-
za zgodą klienta, umożliwienie stacji dealerskiej analizowanie zachowań klienta, jego nawyków i skłonności do zakupu w celu poprawy produktów i usług świadczonych przez stację dealerską jak również wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom klienta (“Profilowanie”);
-
za zgodą klienta, umożliwienie FCA analizowanie zachowań klienta, jego nawyków i skłonności do konsumpcji w celu poprawy produktów i usług świadczonych przez FCA oraz wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom klienta (“Profilowanie”);
-
za zgodą klienta, przekazywanie Danych podmiotom zależnym i powiązanym ze stacją dealerską, jak również jej partnerom z branży motoryzacyjnej, finansowej, ubezpieczeniowej oraz telekomunikacyjnej, które będą je przetwarzać w celu wysyłania informacji handlowych oraz reklamowania ich wyrobów i usług lub prowadzenia badań rynkowych (“Działania Marketingowe prowadzone przez stronę trzecią”);
-
za zgodą klienta, przekazywanie Danych podmiotom zależnym i powiązanym z FCA jak również jego partnerom z branży motoryzacyjnej, finansowej, ubezpieczeniowej i telekomunikacyjnej, które będą je przetwarzać w celu wysyłania informacji handlowych oraz reklamowania ich produktów i usług lub prowadzenia badań rynkowych ("Działania Marketingowe prowadzone przez stronę trzecią").
Dane mogą być przetwarzane w formie papierowej, automatycznie lub elektronicznie, w tym za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub elektronicznej, telefonu (np. automatyczne połączenia telefoniczne, wiadomości SMS, MMS), faksu oraz wszelkich innych środków (np. stron internetowych, aplikacji na telefony komórkowe).
2 − Podanie Danych jest zawsze dobrowolne. Jednak brak podania Danych w celach wymienionych w art. 1) podpunkt (a) i (b) uniemożliwi zawarcie umowy i/lub wypełnienie zobowiązań wynikających z umowy, gdyż tego rodzaju przetwarzanie nie wymaga zgody klienta. Natomiast brak podania Danych w celach wymienionych w art. 1) podpunkt (c), (d), (e), (f), (g) i (h) nie wpłynie na wykonanie umowy przez stację dealerską ani na świadczenie usług związanych z umową lub z niej wynikających.
3 − Administratorem danych do celów wymienionych w art. 1) podpunkt (a), (c), (e), (g) jest stacja dealerska reprezentowana przez swojego przedstawiciela prawnego. Możecie Państwo skontaktowania się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych stacji dealerskiej pisząc na adres e-mail szymon.semla@gmail.com
Administratorem danych do celów wymienionych w art. 1) podpunkt (b), (d), (f), (h) jest FCA Italy S.p.A. z siedzibą w Turynie, Corso Agnelli, 200. Z zespołem Inspektora Ochrony Danych Osobowych FCA można skontaktować się pisząc na adres e-mail dpo@fcagroup.com.
4 − Do celów wymienionych w art. 1) Dane mogą być przetwarzane przez strony trzecie działające w imieniu administratorów danych jak stanowi art. 3), zgodnie z wymogami umowy, w państwach członkowskich UE lub w krajach znajdujących się poza nią. Dane mogą być przekazywane stronom trzecim w celu wywiązania się z obowiązków prawnych, wykonania nakazów władz publicznych lub skorzystania z przysługujących administratorowi danych praw przed organami sądowymi.
5 - W ramach swoich stosunków umownych administratorzy danych mogą przekazywać Dane do krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), w tym przechowywać je w bazach danych zarządzanych przez podmioty działające w imieniu administratorów danych. Zarządzanie bazami Danych oraz przetwarzanie Danych odbywa się zgodnie z celami przetwarzania i jest przeprowadzane zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych. W przypadku gdy Dane są przekazywane poza EOG, administratorzy danych podejmą odpowiednio wszelkie działania umowne w celu zagwarantowania właściwej ochrony Danych, włączając w to m.in. umowy oparte na standardowych warunkach umownych przyjętych przez Komisję Europejską, określających zasady przekazywania danych poza EOG.
6- Dane przetwarzane zgodnie z art. 1 podpunkt (a) i (b) będą przechowywane przez okres uznany za niezbędny do realizacji tych celów. Dane będą mogły być przechowywane przez dłuższy okres czasu w przypadku potencjalnych i/lub rzeczywistych roszczeń i wynikających z nich zobowiązań związanych z celami określonymi w art. 1 podpunkt (a) i (b). Dane przetwarzane w celach marketingowych i profilowania będą przechowywane przez administratorów danych od chwili wyrażenia przez klienta zgody do chwili, w której klient ją wycofa. Z chwilą wycofania zgody, Dane nie będą dłużej przetwarzane do celów marketingowych i profilowania, jednak mogą nadal być przechowywane przez administratorów danych w celu obsługi potencjalnych roszczeń i/lub procesów sądowych. Okres przetwarzania Danych w przypadku marketingu i profilowania jest zgodne z lokalnym prawem i decyzjami organu ochrony danych.
7 − Klientowi przysługują następujące prawa:
-
prawo dostępu oznacza prawo do otrzymania od administratorów danych informacji czy Dane klienta są przetwarzane, a jeśli tak, otrzymanie do nich dostępu;
-
prawo do poprawiania oraz usuwania oznacza prawo do otrzymania sprostowania niedokładnych i/lub niepełnych Danych jak również prawo do usunięcia ich na podstawie uzasadnionego wniosku;
-
prawo do ograniczenia przetwarzania oznacza prawo do wnioskowania o wstrzymanie przetwarzania na podstawie uzasadnionego wniosku;
-
prawo do przenoszenia Danych oznacza prawo do otrzymania Danych w usystematyzowanym formacie, powszechnie wykorzystywanym oraz czytelnym, jak również prawo do przekazania Danych innemu administratorowi danych;
-
prawo sprzeciwu oznacza prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Danych w przypadku uzasadnionego wniosku, w tym jeśli Dane są przetwarzane w celach marketingowych lub profilowania, jeśli przewidziano;
-
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku, gdy przetwarzanie Danych odbywa się niezgodnie z prawem.
Aby skorzystać z przysługujących wyżej wymienionych praw, klient może zwrócić się pisemnie do przedstawiciela prawnego stacji dealerskiej jeśli chodzi o cele wymienione w art. 1) podpunkt (a), (c), (e), (g), natomiast jeśli chodzi o cele wymienione w art. 1) podpunkt (b), (d), (f), (h) do FCA Italy S.p.A. Corso Agnelli 200, Turyn, Włochy lub pisząc na adres e-mail privacy@fcagroup.com.
Odwiedź nas